Schowek Twój schowek jest pusty
Strona główna » Porady » Naprawy gwarancyjne

Kategorie

Dodatkowe opcje przeglądania

Kontakt

  • Up-Grade-Mc
    Marcin Chmieliński
    ul. Paderewskiego 13A
    58-150 Strzegom
    NIP: 884-229-26-39

  • E-mail:sklep("at")upgrade24.pl
  • Telefon74 649-39-41
    504-032-547
  • Fax74 649-39-41
  • Gadu Gadu2310510
  • Godziny działania sklepuCodziennie 10.00 - 18.00, w soboty 10.00 - 14.00

Zmiana języka

PolskiAngielski

Producenci

DIGIFawagINSERTINSOFTPOSNET

Systemy płatności

  • Przelewy24
  • iMoje

Chmura tagów

Naprawy gwarancyjne

  • Sprzedawca zapewnia 14 dniowy termin naprawy gwarancyjnej kasy.

    W przypadku wystąpienia usterki nabywca powinien dostarczyć do Autoryzowanego Punktu Serwisowego kasę wraz z ważną kartą gwarancyjną i ważną książką serwisową. Karta gwarancyjna pod rygorem utraty uprawnień gwarancyjnych jest ważna tylko z oznaczoną datą sprzedaży, pieczęcią firmową i podpisem sprzedawcy oraz nabywcy.

    W przypadku wykonania napraw lub interwencji Autoryzowanego Punktu Serwisowego nie zakwalifikowanych jako gwarancyjne, nabywca pokrywa koszty związane z naprawą i dojazdem.

    Aktualnie obowiązujące Warunki Gwarancji znajdują się Karcie Gwarancyjnej dołączonej do urządzenia fiskalnego


 
Dodatkowe opcje przeglądania
Zakres cen od do
Tylko nowości
Tylko promocje
Brak produktów ...

  • DIGI
  • Fawag
  • INSERT
  • INSOFT
  • POSNET
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu