Nabywca traci gwarancję w razie:
- podjęcia próby samodzielnej konfiguracji lub rozbudowy zakupionego sprzętu,
- naruszenia plomby nałożonej przez Producenta lub Autoryzowany Punkt Serwisowy na sprzęcie lub podzespołach wchodzących w jego skład,
- wszelkich prób naprawy sprzętu przez osoby lub firmy nie posiadające autoryzacji producenta,
- uszkodzeń powstałych w wyniku stosowania niewłaściwej jakości rolek papieru paragonowego,
- stosowania baterii, akumulatorów zasilających i zasilaczy innych, niż dostarczane wraz z kasą przez producenta,
- nabywca zatwierdzi błędną datę przy wykonywaniu raportu dobowego,
- uszkodzeń wynikłych z zanieczyszczenia mechanizmów drukarki w wyniku nasączania taśmy barwiącej tuszem, lub powstałych na skutek ich regeneracji.
Ponadto gwarancja wygasa w przypadku dokonania na wniosek nabywcy zmiany prowadzącego serwis kasy w ten sposób, że serwis kasy nie będzie mógł już być prowadzony przez Autoryzowany Punkt Serwisowy prowadzony przez sprzedawcę, z tym jednakże zastrzeżeniem, że gwarancja nie wygasa w przypadku gdyby zmiana podmiotu prowadzącego serwis kasy nastąpiła w związku z naruszeniem przez sprzedawcę zasad prowadzenia serwisu kas rejestrujących.
Aktualnie obowiązujące Warunki Gwarancji znajdują się Karcie Gwarancyjnej dołączonej do urządzenia fiskalnego